♡yukiss39♡

目が覚めるまでそばにいてね

スポンサーサイト

--
--

朝から活動してスッキリ。

2015
09
MusicalPanties-Stock0001518.pngI wonder how to save up my money. You know, today I went to a bank to put money we've gotten for as wedding gifts. And, looking at the balance, there is enough money for time deposit. I knew I should have done. Even though you can't get interest than anticipated. I wasn't interested at money issue. Well, I tried to save up my money. But, reading books which I borrowed at a library, I realize how important it is. I think I should've done it really. The bank I use has a good campaign for time deposit right now and I'm gonna try it soon. In fact, I've discussed with my husband last night. So, my mom'll tell a person in charge who has been taking care of my family.


今日は朝から彼を見送り、掃除などの家事をして銀行と近くのスーパーに食材や日用品の買出しをしにいき、晩ご飯を作ったりとThe 主婦日和です(p*'∀`*q) 主婦ってすごく楽しい~!!!! ごはんの献立を考えるのも楽しいです。ただ単に主婦するのは嫌なので、節約しながらどこまでやれるかが私の仕事みたいになってて責任持ってやってます!!笑 料理もだいぶスムーズになってきました。今日も美味しく出来たはずヾ(*'∀`*)ノ 晩御飯を作ってからは今度100均で結露対策のシートを買う予定なので、窓回りのサイズをはかってました♪うちのアパート近くに山があるからか、なかなか結露がひどくて。放置してるとすぐにカビが。最近は定期的に窓周りを掃除するようにしてるんだけど、さすがに今後は追いつかないので今年の冬は結露対策に励むことにしました。100均では色々なデザインのものがあるのでめちゃくちゃ悩んでます。笑 デザインでけっこうお部屋の雰囲気変わるしね!!!
スポンサーサイト

- 0 Comments

Add your comment

